Te iubesc !

sâmbătă, 29 martie 2014

- Uite, voi fi sinceră. Nu îţi voi cere luna, nici cerul, şi nici vreun lucru material... Pentru că, sincer, asta nu mă interesează. Mă interesează să stau cu tine, şi dacă vreodată îţi voi cere ceva, vă fi timp, pentru a petrece împreună.  Nu, nu vreau să nu mai faci ceea ce îţi place. Dacă vrei să ieşi cu prieteni tăi, nu am nimic împotrivă, am încredere în tine; singurul lucru care ţi-l cer este să ai grijă de tine şi să te distrezi. Poţi să ai 1000 de prietene, dar nu fi drăgăstos cu ele, mă incomodează; şi dacă vreodată sunt geloasă; este pentru că şi relaţia noastră a început tot cu o prietenie. Vreau să fi fericit, vreau să fi tu însuţi. Nu vreau să te schimbi pentru mine, şi sper ca nici tu să nu încerci să mă schimbi. Te iubesc, dar nu profita de asta. Am încredere în tine, nu mă dezamăgi.